fbpx
Bemo Rail de specialist op het gebied van kraanbanen, rangeervoertuigen, bekistlassen, thermietlassen, kraanrail en railbevestigingsmiddelen
  • Home
  • Rangeertechniek
    • Producten
      • Rangeerlocomotieven
        • Diesel locomotieven
        • Elektrische locomotieven
        • Road-rail voertuigen
      • Trein / wagonverhaalinstallaties
        • Koppelsystemen
      • Railwagens / Lorries
      • Traversebrug
      • Speciale producten
    • Te huur
    • Diensten
  • Railtechniek
    • Systemen
      • Beton
      • Staal
      • Ballast
      • Speciale systemen
    • Producten
      • Rails
        • Kraanrail laag
        • Kraanrail hoog
        • Vignola rails
        • Blokrail
      • Klemplaten
      • Onderlegplaten
      • Dwarsliggers
      • Elastisch onderlegmateriaal
      • Bevestigingsmaterialen
      • Gietmateriaal
      • Stootbuffers
      • Gootvullingen
      • Onderhoudsplatform STS
      • Speciaal
    • Diensten
    • Lassen
  • Producten
    • Railtechniek
      • Rails
        • Kraanrail laag
        • Kraanrail hoog
        • Vignola rails
        • Blokrail
      • Klemplaten
      • Onderlegplaten
      • Dwarsliggers
      • Elastisch onderlegmateriaal
      • Bevestigingsmaterialen
      • Gietmateriaal
      • Stootbuffers
      • Gootvullingen
      • Onderhoudsplatform STS
      • Speciaal
    • Rangeertechniek
      • Rangeerlocomotieven
        • Diesel locomotieven
        • Elektrische locomotieven
        • Road-rail voertuigen
      • Trein / wagonverhaalinstallaties
        • Koppelsystemen
      • Railwagens / Lorries
      • Traversebrug
      • Speciale producten
  • Over ons
    • Certificeringen
    • Vacatures
  • Nieuws
  • Contact
  • Menu

Gootvullingen

Bij een railconstructie  in een goot is het vaak wenselijk de ruimtes tussen rail en beton op een verantwoorde manier op te vullen, met een (vorstbestendig) materiaal dat de goot vrijhoudt van vuil en water. De eigenschappen van de railconstructie moeten in stand blijven en de kraanwielen mogen er geen hinder van ondervinden. Het geheel dient veilig te zijn en mag geen struikelgevaar opleveren. Traditioneel kunnen de ruimtes in de goot worden opgevuld met schrale beton of gietasfalt. Echter beide systemen zijn niet optimaal onder alle omstandigheden.

Rubber vloeimortel
Bemo Rail heeft materiaal ontwikkeld op basis van een rubber vloeimortel. Deze rubber vloeimortel is elastisch, krimpvrij en blijft samendrukbaar. Het bestaat uit rubbergranulaten en een tweecomponenten gietmassa, op basis van reactieve polymeren. De bovenste 25 mm. van de rubbervloeistof kan aangebracht worden in een andere verhouding, waardoor er een dichtere, waterdichte structuur ontstaat die tevens zeer goed hecht aan staal en beton.

Referentie projecten

Gootvulling
Gootvulling
Gootvulling
Gootvulling Kai Tak Cruise Terminal - Hong Kong
Gootvulling

Verkoop en Informatie

Dhr. Teun Druijf
Algemeen Directeur
T 0226-425300
E info@bemorail.nl

Vraag offerte aan

Bemo Rail
Debbemeerweg 59
1749 DK WARMENHUIZEN
Nederland

K.v.K. Alkmaar: 37044577
BTW nr: NL001729366B01

Privacyverklaring

Tel.: +31 (0)226 – 425300
Fax: +31 (0)226 – 421916
E-mail: info@bemorail.nl

Categorieën

  • Nieuws
  • Nieuws Railtechniek
  • Nieuws Rangeertechniek

linkedin  Facebook 

© Copyright - Bemo Rail BV; wereldwijd deskundig op het gebied van rail-/kraanbaantechniek en railgebonden interne transportmiddelen.
  • Linkedin
  • Facebook
Stootbuffers Rangeerlocomotieven Rangeerlocomotieven
Scroll naar bovenzijde